ORBITKA.COM – Photo-Travel Blog

foto-relacje ze świata i okolic

Iguazu Falls – Wodospady Iguazu

Cud natury, jakim są wodospady Iguazu, leży na granicy Argentyny i Brazylii, na rzece Iguazu, stanowiącej naturalną granicę między państwami. Wodospad ma szerokość ok. 2 km, a najwyższą kaskadą jest Gardziel Diabła (Garganta … Czytaj dalej

22 Sty 2015 · Dodaj komentarz

Galeria zdjęć

Jeśli wolisz oglądać niż czytać, to dla Ciebie dodałam na blogu oddzielną galerię ze zdjęciami z poszczególnych wypraw. Łącze do fotogalerii jest w menu głównym po lewej stronie u góry. Na początek zebralam … Czytaj dalej

16 Maj 2014 · Dodaj komentarz

Wspomnienia z Copacabany

Oto pierwsza porcja wspomnieniowych zdjęć z naszego dnia spędzonego na Copacabanie – kultowej plaży w Rio de Janeiro. To było niecały tydzień temu, 20-go listopada i temperatura wtedy była przyjemna, … Czytaj dalej

26 List 2012 · Dodaj komentarz

Home sweet home – juz w domu !!!

Sobota, 24.11.2012, godz 14:00, Warszawa Jestem juz w domu. Po wszystkich perypetiach i przygodach, ktore opisze pozniej, wyladowalysmy dzis z Zosia na Okeciu. Jestem padnieta, wiec zaraz ide spac, juz … Czytaj dalej

24 List 2012 · 1 komentarz

Jednak to bedzie Rzym

Piatek, 23.11.2012 godz 8:30 Udalo nam sie zalatwic wydostanie bagazu w Rzymie, wiec zostajemy tu na noc i realizujemy swoj pierwotny plan. Co prawda jeszcze tego bagazu nie mamy, ale … Czytaj dalej

23 List 2012 · Dodaj komentarz

Bye bye Rio – lecimy do Rzymu

Czwartek, 22.11.2012, godz 23:00 czasu brazylijskiego. Pora przestawic sie na czas polski, bo kolejny przystanek bedzie juz w naszej strefie czasowej. Powinnam wiec powiedziec, ze juz jest 2:00 w nocy. … Czytaj dalej

22 List 2012 · Dodaj komentarz

Panorama z widokiem na fawele (Rio de Janeiro)

Rio de Janeiro – czwartek, 22.11.2012, godz. 12:00  (w Polsce 15:00). To nasz ostatni dzień w Rio. Spakowani, gotowi do wyjazdu mamy jeszcze chwilę na ostatnią kawę przed opuszczeniem naszego … Czytaj dalej

22 List 2012 · Dodaj komentarz

Dzień na plaży Ipanema w Rio de Janeiro

środa, 21.11.2012 wieczór – Rio de Janeiro Jest tuż po przepięknym zachodzie słońca, jaki obejrzeliśmy na Ipanemie. Dziś był nasz ostatni dzień w Rio de Janeiro. Przed nami zielona noc, … Czytaj dalej

21 List 2012 · 2 Komentarze

Boska Copacabana – cd

20.11.2012 – doczekalismy na plazy do pieknego zachodu slonca. Na Atlantic Avenue wzdluz plazy przechadzaly sie tlumy ludzi. Poczulismy jednak dreszcz emocji, gdy czterech nastolatkow dwukrotnie probowalo nas okrasc. Widzielismy … Czytaj dalej

21 List 2012 · Dodaj komentarz

Copacabana

Jest wtorek, 20.11.2012, godz 16:50 (w Polsce 19:50). Wreszcie udalo nam sie zrealizowac nasz misterny plan poopalania sie na kultowej plazy Copacabana i pooddychania tutejsza atmosfera. Znow padl kolejny mit, … Czytaj dalej

20 List 2012 · Dodaj komentarz

Rio – dzielnica faweli

Wtorek, 20.11.2012, godz. 10:40 (w Polsce 13:40). Jestesmy w Rio. Jako czesc naszego ekstremalnego eksperymentu wzielismy noclegi w oslawionej dzielnicy fawel, ktore znane sa z holywoodzkich produkcji jako slumsy i … Czytaj dalej

20 List 2012 · Dodaj komentarz

Udalo sie z biletami do Iguazu

Nasza wielka niewiadoma zakonczyla sie pomyslnie. Nasze bilety sa wazne. Lecimy, ale dwoma roznymi samolotami. Aga i Slawek o 10:10, a ja i Zosia o 10:34. Moja przeplacona siatka na … Czytaj dalej

10 List 2012 · Dodaj komentarz

7-godzinna przejażdżka po Rio de Janeiro

Umówiliśmy się z taksówkarzem na 4-godzinną przejażdżkę po najważniejszych miejscach w Rio, żeby zdążyć jak najwięcej zobaczyć, zanim jutro odlecimy nad wodospady Iguazu. Dogadaliśmy się za 200 reali (ok 360 … Czytaj dalej

9 List 2012 · 2 Komentarze

Pierwsze brazylijskie jedzenie

Jest godzina 17:10, czas na obiadokolacje. Wczesniej byla tylko caipirina na plazy. Przedstawiamy po kolei: pizza z bananami i cynamonem, kurczak i banan panierowany i lasania. Do tego podwojna caipirina. … Czytaj dalej

9 List 2012 · Dodaj komentarz

Silna ekipa w Rio

Jest 9:10 w Rio (w Polsce 12:10). Wreszcie dolecieliśmy do Rio. Hurra!!! Z nowości: plecak Agi zaginął, nikt nie wie gdzie jest. Możliwe są dwa scenariusze: lepszy, że poleciał gdzie … Czytaj dalej

9 List 2012 · Dodaj komentarz

Dolecielismy do Rio de Janeiro!!!

Jest 9:02 (w Polsce 12:02). Tak wygladam po niekonczacej sie podrozy, umeczona ale szczesliwa, ze w koncu dotarlam do Rio. Jeszcze kontrola paszportowa, a potem w koncu hotel i prysznic. … Czytaj dalej

9 List 2012 · Dodaj komentarz

Jeszcze godzinka i Rio

Jest ok 8 rano czasu lokalnego (-3 godz), w Polsce ok 11.00. Jeszcze godzina lotu i bedziemy w Rio. W koncu sie wyspalam, a ze na siedzaco to niewazne, bo … Czytaj dalej

9 List 2012 · Dodaj komentarz

W koncu lot do Rio de Janeiro!!!

W Rzymie spotkalismy sie juz cala grupa KASZ, czyli Kasia, Aga, Slawek i Zosia. Odczekalismy swoje i wreszcie za chwile wsiadamy do samolotu, ktorym mamy zamiar doleciec do Rio. Po … Czytaj dalej

8 List 2012 · Dodaj komentarz

Dylemat w Genewie: narty czy tropiki

Po dlugiej pielgrzymce wreszcie dolecialysmy do Genewy. A tu wszystko kreci sie wokol nart. No i mamy dylemat, co bardziej atrakcyjne: narty w szwajcarskim wydaniu (luksus i pelna infrastruktura), czy … Czytaj dalej

8 List 2012 · Dodaj komentarz

Wszystkie drogi prowadza do Genewy

Mialysmy tylko doleciec do Genewy, bo stamtad zaczyna sie nasz glowny lot do Rio przez Rzym. Wybralysmy dolot SASem przez Kopenhage, bo bylo taniej. Niestety lot z Kopenhagi zostal skasowany, … Czytaj dalej

8 List 2012 · Dodaj komentarz

24 godziny przed podróżą

Nieco ponad 24 godziny pozostały mi do wyjazdu na lotnisko, emocje sięgają zenitu. W końcu udało nam się pokonać kryzys z biletami lotniczymi z Rio de Janeiro do Iguazu. Linia lotnicza … Czytaj dalej

7 List 2012 · Dodaj komentarz