ORBITKA.COM – Photo-Travel Blog

foto-relacje ze świata i okolic

Cairns – laguna i ocean


Przylecielismy dzis do Cairns na polnocno-wschodnim wybrzezu Australii. Znow trzeba bylo przestawic zegarek, tym razem o godzine do tylu. Roznica czasu do Polski to +9 godzin. Czuje sie, ze to jeszcze nie albo juz nie sezon. Leniwe sobotnie popoludnie bez tlumow turystow. Port pelen lodzi, nie wiadomo czy z powodu niestabilnej pogody, czy z braku chetnych. Jutro ma byc duzy wiatr, wiec w biurze turystycznym polecaja nam wycieczke na jedna z wysp, gdzie wiatr nie przeszkadza w snorkowaniu, ale na 3-godzinna podroz lodzia lepiej wziac cos na chorobe morska, bo bedzie mocno bujac. Mamy tu tylko 3 dni, wiec wybor jest albo teraz albo wcale. Oczywiscie pod warunkiem, ze lodzie wogole wyplyna, a to sie okaze rano. Na razie mamy za soba wloczege po miescie, sushi w japonskiej knajpce, ogladanie pierwszego koali, ale spiacegoi bajeczne pejzaze z zachmurzonym burzowym niebem w tle. image image image image image image image image image image image image image —— published by android app

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Informacja

This entry was posted on 8 Mar 2014 by in AUSTRALIA, Cairns, Info, Rafa koralowa, Travel.
%d blogerów lubi to: